Alles over zwemmen, aquasporten & 50+ trainingen in het water

Meer resultaat voor 50plussers

Meer resultaat voor de 50plusser

Meer resultaat bij 50plus trainingenMeer gaan bewegen is natuurlijk goed, maar u moet wel weten waar u mee bezig bent. Want op eigen houtje zomaar iets doen, zal uw gezondheid niet echt verbeteren en vergroot daarbij ook nog eens de kans op blessures en ongelukken. En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn van sporten.

Wanneer u mee gaat doen met een groepsles voor 50plussers heeft u veel aan de begeleiding van de instructeur. Deze geeft u tips en verbetert de dingen die u fout doet. Zo bent u op een verantwoordelijke manier uw gezondheid aan het verbeteren. Maar iemand die op eigen houtje gaat sporten heeft deze hulp natuurlijk niet. En ook voor hen is het belangrijk om op een correcte manier met sporten bezig te zijn.

Voor zowel de mensen die met 50+ trainingen meedoen, als degene die op eigen houtje sporten, hebben wij handige tips op deze website vermeld. Deze kunt u gebruiken, waarbij u uiteraard wel degene moet kiezen die het beste bij u passen. Twijfelt u of de tips ook voor u geschikt zijn, vraag dit dan na bij de instructeur of bij uw eigen huisarts.

 

 

Tips voor 50plussers

Alhoewel onze tips door eigenlijk voor alle deelnemers van aqua-activiteiten handig zijn, zo vindt u bij dit onderdeel speciale tips voor 50plussers. Want vooral bij deze doelgroep is het belangrijk om de coördinatie en het evenwicht te trainen. Maar ook wordt er nog weleens gezegd dat ‘sport mensen met elkaar verbindt’. En zeker 50+ trainingen kunnen uw sociale contacten verbeteren. Daarnaast geven wij ook advies over het opzetten van buurtinitiatieven, een beter voedingspatroon en de veelvoorkomende valkuilen.

 

 

Nog veel meer tips

Ook geven we u nog als tip mee om vooral eens te kijken bij het onderdeel zwemmen en aquasporten op deze website. Want als 50plusser kunt u prima gebruik maken van deze handige tips zodat u ook op een goede manier aan uw gezondheid aan het werk bent.

Wilt u direct aan de slag, dan kan dat met de vele artikelen, tips, oefeningen en sportschema’s die u in de Sportbibliotheek. Neem dus snel een kijkje deze handige website.

Ga alvast goed van start met ons E-book

Je download 'm helemaal gratis!

Gaan zwemmen is niet zo moeilijk! Maar vorderingen behalen en behouden meestal wel. Want de meeste zwemmers doen maar wat en daarmee ga je niet de resultaten krijgen die je graag zou willen. Maar als je weet wat je doet, komen die resultaten wel sneller dichterbij. En wij helpen je hier natuurlijk graag bij!

Met veel ervaring in de wereld van het zwemmen, bieden we je de hulp die je wellicht nodig hebt. Wil jij ook gratis het het e-book ‘20 tips om prettiger en effectiever te zwemmen‘ downloaden? schrijf je dan snel in! Want dan heb je de eerste stap al gezet!

Je voornaam:

Je email:

 

* Je ontvangt dan onze wekelijks onze supertips in je mailbox. Zo ga je fantastisch van start met je sport, voeding en leefstijldoelen!

Wellicht interessant voor jou

Om met meer resultaat je doelen te bereiken

Of u nu met een Aquasport wilt afvallen, meer spiermassa gaat opbouwen of uzelf gewoon fitter wilt voelen; wij helpen u hier graag bij! Ga zelf met onze speciale producten, zoals de Sportbibliotheek, de zwemschema’s of onze e-books aan de slag en behaal meer resultaat dan ooit tevoren!

Aan de slag met zwemmen & aquasporten

Wat wil jij voor doelen bereiken?

Zwemmen & aquasporten zijn geweldig voor je gezondheid. Bekijk op de Sportbibliotheek welke sportdoelen jij kunt gaan bereiken.

Algemeen welbevinden

♦ Conditie opbouwen

♦ Effectief afvallen

♦ Zelfvertrouwen vergroten

♦ Stresshantering

♦ Spiermassa opbouwen

♦ Schoonheidsideaal


Naar top